Re: Problem z kantorem internetowym.

Po wyjaśnieniu sytuacji z mojej strony ,pracownik kantoru przesłał mi meila z informacją iż powinienem wpłacić te pieniądze do nich bo złotówki są dla mnie „zarezerwowane” a oni tę transakcję muszą zrealizować .

Zgodziłem się pod warunkiem że dostanę od nich meila z zapewnieniem iż nie zapłacę kary umownej za to całe spóźnienie.

Dostałem od nich takiego meila więc pieniądze zaraz wysłałem.

Po około 36 godzinach od wykonania przelewu dostałem od nich sms-a z potwierdzeniem że moje pieniądze do nich wpłynęły.(w innych kantorach internetowych takie potwierdzenie mam po 24 godzinach)

Od czasu kiedy dostałem sms-a do czasu wpływu pieniędzy na moje konto minęło kolejne 36 godzin ale pieniądze przesłali w pełnej kwocie.

Także cała historia zakończyła się pomyślnie dla mnie ale ten czas oczekiwania na przelew zwrotny spowodowany tym że obracają moimi pieniędzmi trochę nerwów mi zjadł.

Postanowiłem że w przyszłości będę korzystał z innego kantoru – już sprawdzonego gdzie na przelew zwrotny czeka się tylko kilka minut.

Comments are closed.